📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Akıcı bir kitap. Polisiye olarak tahmini biraz daha zorlaştırılmış olsa daha güzel olurmuş. Ama kalemi de hikayenin anlatımıda güzel... Geçmiş te emniyet içindeki çürümüşlüklere de değinmesi ayrıca önemli.
Sis ve GeceAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201324,1bin okunma
Hayatta yapmak istediklerimizi sadece istemekle yapabileceğimizi o kadar güzel kurgusal ve ütopyacı bir anlatım ile anlatıyor ki... İnsan gerçek dünyayı unutuyor. Ortaokul çağların da çocuklara okutulması gereken bir kitap.
Hayatı ve insanlığı tanıyan bir kişi bu ütopyaya güzel bir masalı deyip geçer.
Ama eserin hikaye akışı anlatımı çevirisi çok güzel... Sıkılmadan okunuyor.