kitabı beğendim. her edebi eser kurgusaldır; yazar eserde çok ağır bir melankoli kurgulamış ve hissettirmeyi de çok güzel başarmış. kitabı okurken bunalmanız an meselesi lakin bir şeyler sizi arkadan okumanız için ittiriyor. neticeye geldiğinizde ise sanki her şeyi yaşamışsınız havasına giriyorsunuz, hayatınızın bir parçası oluyor, kendinizi karakterlerin yerine koyuyorsunuz. yazara ve okurlarına teşekkür ederim..