Tuttuğum takım yenildiğinde çok üzülüyordum, fakat Filistin'de, Keşmir'de, Burma'da, Türkistan'da ve daha bir çok İslam coğrafyasında, Müslümanların başına gelenler için üzülmedim, gözyaşı da dökmedim...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Baksın, hangisinin yiyeceği daha temiz ise..."
Onlar "Hangisi daha lezetli " ya da "Hangisi daha ucuz" demediler. Çünkü mümin, arzularıyla değil imanı ile yönlendirilir.
Durum böyleyken bu son kitaba inanmazlarsa arkalarından üzülerek neredeyse kendini helak edeceksin!
-Ayet 7-
Peygamber Efendimiz (s.a.v) hidayete ermemiz için kendini üzüntü ve kederden neredeyse harap ediyordu. Heyhat, bazılarımız kendi hidayeti için hiç endişe etmiyor!
"Mümin nefsini yönetendir. Allah için nefsini muhasebeye çekendir. Dünyada nefislerini hesaba çekenlerin kıyamet gününde hesapları kolay, nefislerini hesaba çekmeyenlerin ise işi zordur."