Okurken karmaşık duygular beslediğim bir kitap oldu benim için. Kimi zaman karakterde kendimi buldum, kimi zaman da nefret ettim ama okurken 'sonrasında ne olacak acaba?' dediğim okuması hızlı son derece keyifli bir kitaptı. Nazlı'nın kim olduğunu, nasıl bir kişiliğe sahip olduğunu, neler istediğini, neler hissettiğini, kendini bulma çabası okurken büyük bir keyif aldım diyebilirim.