Z.

Ben kimseye zarar vermeyen fevkaladelikleri severim.
@Zayy·
·
sabitlendi
Bizi ne kurtarabilir merak ediyorum, hissettiğim çaresizliğin altında eziliyorum. Her şey kötüye gidiyor, daha da kötüye gideceğe benziyor.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yakalamak istediğimiz her şey başkaldırıyor bize; her şeyin, yenmek zorunda olduğumuz, düşmanca bir iradesi var."
Hem konuşmaya ne gerek vardı? İnsan her şeyi anlatamaz, zaten kelimeler de her şeyi anlatmaya yetmez..
Edebiyat
Hissedilen'in yaşanması dileğiyle.
Edebiyat