Demem o ki , herkes içinde bulunduğu durumu daha kötüsüyle kıyaslayıp durduğunda , Tanrı da ikisinin yerini değiştirip yaşattığı deneyimlerle önceki mutluluklarını aratabiliyor.
Bugün sevdiğimizden yarın nefret ediyoruz; bugün peşinden koştuğumuzdan yarın köşe bucak kaçıyoruz; bugün arzuladığınızdan yarın korkuyor, hatta düşüncesi karşısında bile tir tir titriyoruz..