Duygu Yalçın

Duygu Yalçın
OKUMAK ÖZGÜRLÜKTÜR!
Mali Müşavir & Bilgisayar Mühendisi
Yüksek lisans
Istanbul
31 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı

Duygu Yalçın

, bir kitap okudu
10/10
·216 syf.·
2021 12. kitabı
Pınar Gogulan
8.6/10 · 95 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'Anat Baniel bana çok dokunan bir laf etmişti. Siz Türk ailelerinin tümünü ebeveyn koçluğuna göndermek lazım. Tüm maksadınız çocuklarınızı ağlatmamak demişti. Çocuklarınız ölüm kalım savaşını atlattı, şimdi eğitim ve öğrenme zamanı demişti. Çok etkilenmiştim bu sözden gerçekten de. "Ölüm kalım aşaması bitti" Biz sanki doğum anındaki şokumuzda kalmıştık hala. Aman dokunmayın ölmesin modundaydık.' SABA DENİZ UZUN - MUCİZENİN DOĞUMU
Sayfa 233·Kitabı okudu
1000Kitap
"Muhakkak her zorlukla beraber bir kolaylık vardır." ( İnşirah Suresi -5) Herşeyi sadece Allah bilir. Mutlak doğru ya da mutlak son yoktur. Her şey ama her şey değişebilir veya gelişebilir. BİR ANNEYE EVLADI İÇİN BU ÇOCUKTAN HAYİR GELMEZ demenin nasıl bir söyleyebiliş hali olduğunu hiç anlayamam, anlamak da istemem doğrusu. Bilim her an değişebilen , gelişebilen bir sistemdir. Yaşamdaki temel sırrın EMPATİ olduğunu düşünüyorum. Bir insan başka bir insanın yerinde hiç bir zaman olamaz, herkesin tüm deneyimleri kendine özeldir. Birbirine benzer olaylarda bile mutlak farklar vardır. Yine de İNSANSAK bir parça da olsa karşımızdakinin yerine kendimizi koyabiliriz. Ben bir ebeveyn olsaydım veya böyle bir kardeşim olsaydı karşı taraftan hangi üslupla cevap almak isterdim? SADECE BİR DAKİKANI ALIR BUNU DÜŞÜNMEK. Her olayda da böyledir. HİÇ GEÇMEDİĞİMİZ YOLLAR İÇİN, HİÇ YAŞAMADIĞIMIZ TADINI BİLMEDİĞİMİZ DENEYİMLER İÇİN ATAR TUTAR, ACIMASIZCA KONUŞUR DURURUZ. Karşındakinin canı acıdı mı, ya da BU İNSAN SANA İNANDIĞI İÇİN TEKAMÜLÜNDE (ruhsal yolculuk) SENİN YÜZÜNDEN DEĞİŞİM OLDU MU , acaba kendine aynısı yapılsa ne hissedersin, bunları düşünmeyiz. Başkasının başına gelmiş olan yaşamsal bazı gerçekler bizim başımıza hiç gelmeyecek sanırız veya benim de başıma gelebilir diye ruhumuzun içinde bir yerlere saklanırız. Oysa hepimiz insaniz ve her an, her durum insan içindir. Arkadaşım Tuna'nın şu sözünü çok severim:" SANA KUSURUMU GÖSTERİYORUM, İNSANIM DİYE. BELKİ ANLARSIN İNSANSIN DİYE..." - #mucizenindoğumu #sabadenizuzun
Sayfa 53·Kitabı okudu
1000Kitap
Daha önce hiç denememiş olmasına karşın şahane rol yapıyordu. Çünkü başkalarının önünde duygularını göstermeyi engelleyen her şeyi; korkuyu, kaygıyı, utancı, çekingenliği üzerinden atmıştı, nesnelere gerçekten yalnızca oynuyordu. Soluğu yalnızca bir kez, şu satırı dile getirirken kesildi : " Yakında öleceğim, bana acımayın."
Sayfa 40·Kitabı okudu
1000Kitap