".. Teknolojinin ilerlemesiyle insanlık hayatının rahatlayıp kolaylaşacağını sanmayın sakın. Teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin insanlık da o kadar geriye gider ve bunun getirisi de ilkellik ve yozlaşmadır.."
".. Yapılan bunca zorbalığı toplum akıllıca ve amaca uygun bir zorunluluk olarak görürken ve insaf çerçevesindeki her eylem, örneğin, bir beraat kararı bile, hoşnutsuzluğa neden olan bir patlamaya, kin ve nefret duygularına yol açarken adalet peşinde koşmak biraz gülünç kaçmıyor mu?.."