‘Bir Delinin Hatıra Defterinde şöyle bir cümle geçti; “Belki de kim olduğumu ben bile bilmiyorumdur.” Sonra aklıma “…Ve biz ona şah damarından daha yakınız (Kaf/16)” ayeti geldi.
Bizi biz bile kaybetsek, bizi bizden daha iyi tanıyan bir Rabbimiz var ne bu ümitsizlik…🌱🍂’