Bu kitabı okurken Zezé’yi sanki gerçekten tanıyormuşum gibi hissettim. Onun yalnızlığı bana çok dokundu ve bazı yerlerde kendimi onun yerine koydum.
Zezé’nin hayal dünyası bana çok samimi geldi, özellikle Portuga ile kurduğu bağ beni çok etkiledi. Kitabı okurken sık sık duygulandım ve zaman zaman üzülmekten kendimi alamadım.
Kitap bittikten sonra uzun süre etkisinden çıkamadım. Benim için oldukça duygusal ve unutulmaz bir okuma oldu.