Elime ilk alıp okumaya başladığım anlarda ilk psikolojik roman bu muymuş dedirtecekken ilerleyen sayfalarda beni kendine nasıl çektiğini anlatamam. Sıkıcı bulanlar olabileceği gibi benim gibi önyargılı olabilecekken iyi ki okumuşum diyecek olanlar da olacaktır. Kitabın son kısmı beni derinden etkiledi diyebilirim, ve evet okunmalı.