Önce kendinizi sonra binayı inşa edin.Kölelik duygusu bizi ezmektedir,boğuluyoruz, ilham kaynağımız yok ve hiçbir şey yapmadan,risk almadan bir şeyler elde etmeye çalışıyoruz. Yeni bir hayat kurmak istiyorsak.Bunu çıplak elle yapmalıyız.
Biraz hayal gücü olan biri bunu sözlerin yerini gözlerin aldığı günah çıkartanların günahkârın ruhunun ta içine baktığı yeni model bir günah çıkarma yeri olarak düşünebilirdi.
İnsanın iyi olmak için akla ihtiyacı yoktur.Hatta bana zaman zaman bunun tam tersi olmalı gibi geliyor.Çok zeki birini ele al,hemen hiçbir zaman iyi olmadığını görürsün.