Zehra

Zehra
@Zehrats0
Olanağı olsa da insanların yürekleri konuşabilseydi dilleri yerine, her şey daha yalansız daha içten olurdu...
"Yarın öldüğümüz zaman birisi bize sorsa : 'Dünyada neler gördünüz?' dese herhalde verecek cevap bulamayız. Koşmaktan görmeye vaktimiz olmuyor ki..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegane tesellidir.
Edebiyat
" Seviyorum. Kitaplar hayatım boyunca en büyük tesellim oldu. "
Sayfa 80·Kitabı okudu
" Şiirsiz bir dünya, şuursuz bir dünyadır. "