Zehra

Zehra
@Zehrats0
Olanağı olsa da insanların yürekleri konuşabilseydi dilleri yerine, her şey daha yalansız daha içten olurdu...
" Seviyorum. Kitaplar hayatım boyunca en büyük tesellim oldu. "
Sayfa 80·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Şiirsiz bir dünya, şuursuz bir dünyadır. "
"Gittikçe yalnızlaşıyorsunuz insan kardeşlerim, ki bu en büyük kötülüktür size ... "
Şiir
Yaptığım her şeyin arkasındayım. Hataysa benimdir, lütufsa yine benimdir. Ne pişmanım şimdi ne de üzgün. Sadece yorgunum biraz çünkü her yere koştum ve hiçbir yere yetişemedim.
Edebiyat
"Herkes beraberinde taşıdığı bir parmaklığın ardında yaşıyor. "