Zehra

Zehra
@Zehrats0
Olanağı olsa da insanların yürekleri konuşabilseydi dilleri yerine, her şey daha yalansız daha içten olurdu...
"Gittikçe yalnızlaşıyorsunuz insan kardeşlerim, ki bu en büyük kötülüktür size ... "
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaptığım her şeyin arkasındayım. Hataysa benimdir, lütufsa yine benimdir. Ne pişmanım şimdi ne de üzgün. Sadece yorgunum biraz çünkü her yere koştum ve hiçbir yere yetişemedim.
Edebiyat
"Herkes beraberinde taşıdığı bir parmaklığın ardında yaşıyor. "
Herkes kendi başınadır, kendine kaybedip, kendine kazanır..
+ Hani yarınlar daha güzel olurmuş olirc. Bu yaşadığımız gün de dünün yarını değil mi? - kandırıyorlar efendim, kandırıyorlar...
Edebiyat