Zehra

Zehra
@Zehrats0
Olanağı olsa da insanların yürekleri konuşabilseydi dilleri yerine, her şey daha yalansız daha içten olurdu...
Yaptığım her şeyin arkasındayım. Hataysa benimdir, lütufsa yine benimdir. Ne pişmanım şimdi ne de üzgün. Sadece yorgunum biraz çünkü her yere koştum ve hiçbir yere yetişemedim.
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Herkes beraberinde taşıdığı bir parmaklığın ardında yaşıyor. "
Herkes kendi başınadır, kendine kaybedip, kendine kazanır..
+ Hani yarınlar daha güzel olurmuş olirc. Bu yaşadığımız gün de dünün yarını değil mi? - kandırıyorlar efendim, kandırıyorlar...
Edebiyat