KafaKafka

KafaKafka
@Zeki3302
Demir olsam çürürdüm toprak oldum dayandım...
bencileyin zamanını kitap okuyarak geçiren bir avare
Mekteb-i Mülkiye
10.ncu Köy
43 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
İnsan şunu asla unutmamalı; Her şey güzel olmayacak. Biz her daim sınavlarda olacağız. Zira demir hârda (ateşte) insan darda işlenir. İnsan her zaman bir takım denemelerden, imtihanlardan geçecektir.Yaradan darda bırakmasın kimseyi.Dermansız dert ile sınamasın.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"İnsan, öldükten sonra ne kadar çabuk unutulduğunu görse kimseye kendini beğendirmek için çabalamazdı."

KafaKafka

, bir kitap okudu
9/10
·176 syf.·
20 günde okudu
·
2023 1. kitabı
Hayati İnanç
9.2/10 · 428 okunma
Önünde açık kitap ya nicedir okumak?
...işte yazının kapısı! açık rüzgârlarla dalaşıyor... ... ah -derler ki o, o sevgili okusun diye yazılıyor onca söz, onca dize o biriciktedir dünya alem...
Saatin her saat başı çalmasının nedeni vakti bildirmek değil, Ömrün gelip geçtiğine âh eylemektir .