Bu sert ton, üzüldüğünü belli etmek istemeyen kişinin kederidir ve gülünç olmakla kalmayıp, aynı zamanda çaresiz ve çirkindir, çünkü kederin önemli olmadığını, hayatın ayrılıklardan daha ciddi bir şey olduğunu düşünen insanların üzülme şeklidir...
Tanrı; kafeini yaratmış, sigarayı yaratmış, uyku haplarını yaratmış, şarabı yaratmış, uyuşturucuyu yaratmış, jileti yaratmış. Üstüne bunları daha faydalı, daha kullanılabilir kılmak için askı yaratmış, yalnızlığı yaratmış. Tanrım teşekkür ederim ne kadar düşünceli, ne kadar merhametli bir adamsın...