Kərimova

Kərimova
@Zema_20
Mutluluk dediğimiz şey kandırmacadan başka bir şey değildir ve ancak karşımızdaki insanların gerçekte ne düşündüğünü bilmediğimiz sürece mümkündür. Kendi mutluluğunu başka insanlarla tanımlayabilen biri, gerçekte hiçbir zaman mutlu olmamıştır.
Alıntı
Kərimova
Bence mutlu olmayı beceren insan ile mutlu olmayı beceremeyem insan arasında fark var. Mutlu olmayı beceren insan en ufak bi jest ,bi gül ,bi iltifatda bile sevinir mutsuz insana önüne dünya nimetlerini sun o yine mutsuz olucak. Bilmiyorum nen böyle düşünüyuyorum 🫠