Bence mutlu olmayı beceren insan ile mutlu olmayı beceremeyem insan arasında fark var. Mutlu olmayı beceren insan en ufak bi jest ,bi gül ,bi iltifatda bile sevinir mutsuz insana önüne dünya nimetlerini sun o yine mutsuz olucak. Bilmiyorum nen böyle düşünüyuyorum 🫠