Üzerine bir çok ineceleme yapılmış ve söylenmesi gerekenler söylenmiştir diye düşünerek aslında bu kitap üzerine inceleme yapmayacaktım. Ama Yaşadığım mânidar bir olaya denk gelmesi mânidardı. Belki bir hafta önce okusaydım bu denli haz almayacaktım. Ve ben payıma düşeni aldım. Teşekküler!
Yüreğini susturmayı hiçbir zaman başaramazsın. Hatta onu dinlemiyormuş gibi yapsan da o gene oradadır, göğsündedir. Hayat ve dünya hakkında ne düşündüğünü sana tekrarlamayı sürdürecektir.