Tezliklə dəyişə bilərəm. Təkcə əhvalım deyil, məqsədlərim də dəyişə bilər. Özümü dəyişirəm, yoxsa fərqli şərtlərə və fərqli qayğılara görə eyni məsələlərlə məşğul oluram?
Şimdiye kadar böyle yaşamıştım, başka türlü de yaşaya bilirdim. Şunu yapmıştım, bunu yapmamıştım. Bir şeyi yapmamıştım, başka bir şeyi yapmıştım. Ne fark ederdi?
Mutluluk fikrimin diğer herkesin mutluluk fikriyle tamamen çelişmesinden korkuyorum. Bu korku beni tüketiyor, bazen geceleri kıvranmama, acı içinde inlememe, deliliğin eşiğine gelmeme neden oluyor. Mutlu muyum?