Cinder
Öncelikle merhaba.Bu kitabı alırken biraz şüpheliydim aslında eğer beğenmezsem diye.Ama gerçekten okuyunca çok sevdim ve karakterlerle resmen bir bağlantı kurdum.
Kitabın konusu şöyle.Cinder adında kız bir mekanik ustası var.Aynı zamanda da bir sayborg.Sahibi Adri'nin kızlarından biri olan Peony ile iyi anlaşırlarken Pearl ile pek anlaşamıyorlar.Adri'nin ondan birşey istemesi sonucu robot olan Iko ile hurdalığa giderken Peony de gelmek istiyor.Peonynin orda öldürücü bir hastalık olan veba olduğu anlaşılıyor.Cinder, Peony için sağlık görevlileri çağırıyor ve Peony karantinaya alınıyor.Cinder eve döndüğünde sahibi Adri ve Pearl bundan onu suçluyor ve burada olaylar başlıyor.
Sayborg:Yarı robot yarı insan.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ve sonra oda kapkara oldu ve yaşanan karmaşaya rağmen Bruno hâlâ Shmuel'in elini sımsıkı tutuyordu ve dünyadaki hiçbir şey Bruno'yu onun elini bırakmaya razı edemezdi...