Öncelikle ben Karışık kitabını İçimdeki müzik kitabını çok beğendiğim ve yazarın diğer kitaplarını da okumak istediğim için okumuştum.Ama okuduğumda gerçekten çok beğenmiştim okunmaya değer bir kitap.
Kitapta ailesi boşanan melez bir kız anlatılıyor.Isabella adındaki bu kızın annesi beyaz babası siyah.Kitap daha çok ırkçılığı anlatıyor.Bir hafta annesinde ve diğer hafta babasında olmak insana neler hissettirir?Her pazar günü uyurken uyanınca başka bir evde olacağını bilmek.Isabella'nın yaşadığı zorluklardan bahsedilmiş ve aynı zamanda ırkçılığın kötü birşey olduğunu anlatıyor.Her yaş grubunun seveceği bir kitap ancak 9-10 yaşlarından itibaren okunması gerektiğini düşünüyorum. Ve daha önce de okuyup beğendiğim için şuan, yani 2021 yılında tekrar okuyorum.
KarışıkSharon M. Draper · Genç Timaş · 20193,935 okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!