Her insandan,her kitaptan muhakkak öğrenilecek şeyler vardır.
Ne demişler;"Cahillik mutluluktur." Ama ben özgür ve hür irademle mutsuz olmayı seçiyorum.
Araba içinde çamura batan, namuslu sayılır. Namussuzlarsa yaya olarak tümden çamura batanlardır.Bu bataklıktan bir artık bulup faydalanmaya kalkarsan adliye meydanlarında teşhir edilirsin. Ama bir milyonu çalıp cebine koymayı başarırsan salonlarda ,fazilet örneği olarak gösterilirsin.Bu düzeni sürdürmek için de polis ve adliye kurumlarına otuz milyon ödersin...