Her insandan,her kitaptan muhakkak öğrenilecek şeyler vardır.
Ne demişler;"Cahillik mutluluktur." Ama ben özgür ve hür irademle mutsuz olmayı seçiyorum.
Zorluklara ,alçak gönüllülükten ,zaaftan ve kayıtsızlıktan dolayı tahammül eden insanları ,her şeye katlanmak zorunda bırakmak ,belki de insan tabiatının bir gereğidir.Gücümüzü bir insan veya bir şeyin karşısında ispat etmeyi hepimiz sevmez miyiz?