Ne şeytanı azizim, ne şeytanı? İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var. Tembellik var. İradesizlik bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey var hakikatlerden kaçmak itiyadı var.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Günün birinde ya çıldıracağız, ya da dünyaya hakim olacağız. Şimdilik bir rakı parası bulmaya çalışalım ve parlak istikbalimizin şerefine birkaç kadeh içelim."