Çok şey anladım ama aynı zamanda hiç bir şey anlamadım Dante nin bazı sözleri var bir kaç dakika düşünüyordum etkileyiciydi . içersinde çok fazla kişi ve olaylar var ve Ben bunların bir çoğunun kim olduğunu bilmediğim için,okurken sıkıldım açıkçası . Herkes aman Allahım ilahi komedya çok güzeldi diyecek diye bir şey yok demi . Ama Dantenin hayat hikayesi çok güzel ve araştırmaya değer.
İlahi KomedyaDante Alighieri · Oda Yayınları · 20136,4bin okunma
"Böyle yaşanmaz! " dedim . " Ânı yaşamayı bilmiyorsun! Hayatını kaçırıyorsun ! Bir şeyler kaçırmaktan korktuğun için o ekrana bakıp duruyorsun ! Asıl böyle yaparak kaçırıyorsun! Bir tanecik hayatını kaçırıyorsun! Gözünün önünde duran şeyleri, çocukluğundan beri görmek istediğin şeyleri görmüyorsun! Bu insanlarım hiçbiri göremiyor hallerinie baksana! "