Kitap çok güzeldi ama sayfa 115 çok etkileyiciydi... “Bazıları uyanıkken de göremezler” sözü güzel bir şekilde açıklanmış. Kitap sayesinde Farabi’ye olan hayranlığım arttı.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Doğa bize diyor ki:
“Bu dünyaya nasıl geldiyseniz, öylece çıkıp gidin. Ölümden hayata geçerken hissetmediğiniz tasayı, hayattan ölüme geçerken de hissetmeyin. Ölümünüz varolmanın, dünya hayatının şartlarından biridir."