Bu topraklarda inkar edilemez şekilde çocuk istismarı yaşanmakta ve bizler farkında bile olmayarak bu akışta yerimizi almaktayız.Karşı çıkanlar olacaktır ama bir durup düşünelim yıllar boyu söylediğimiz türküleri;”15 yaşında Nazife de hanım” ya da “Düz dolan düz otur ay kişi/Yaş diyensen yetmişi/Bir utan kızına aşık olur mu adam “ya da nicelerini nesillerce dilden dile bugüne taşıdık .Artık ikiyüzlülüğü bırakıp bu gerçek yüzleşme zamanı gelmedi mi?
Sayfa 330 - Ayşe Kayhan (klinik psikolog )