Kış varsılların mevsimidir. Varlıklıysan eğer soğuk bir oyun olur, çünkü kürk alırsın, evini kaloriferlerle ısıtırsın ve de kayak yapmaya gidersin . Oysa , yoksulsan, korkunç bir beladır soğuk , karın aklığıyla çevreyi kaplayan güzellikten bile nefret etmeyi öğrenirsin . Eşitlik, tıpkı özgürlük gibi , ancak senin şimdi olduğun yerde var. Yalnızca dölyatağında birer yumurtayken eşitiz hepimiz...
Hiçbir şey uzun sürmüyor, ne keder ne sevinç. Yaşamaya devam etmeliyiz . Talihsizlik bizi çıkmaz bir sokağa sürüklüyorsa dönüp yenisini aramamız gerekiyor. Hepsi bu...