İkisi Afgan birbirinden farklı kadın. Hayat onları acımasız bir şekilde karşı karşıya getiriyor. Tek ortak yönleri var, hayatın ve savaşın onlardan götürdükleri... Her sahnesinde ölümü hissedebileceğiniz, aşırı duygu yüklü bir kitap. Uzun zamandır böylesine iyi bir kitap ile karşılaşmamıştım. Kitapların etkisine kapılıp uzun bir süre kurtulamıyorsanız -benim gibi-, okurken gözyaşı dökebilirsiniz. Yazar geçmişini bu denli yansıtması kitabı çok özel kılmış. Kitabı okurken kime üzüleceğimi şaşırdım. Her birinin ayrı hikayesi var. Her sayfasında ayrı ağlayabilirsiniz. Hayatın açtığı savaştan kurtulan iki gazi Leyla ve Tarık. Tabii kurtulamayan sayısız kahramanların öyküsü.. Tek kelime ile Muhteşem...