İnsanın yanında olacak birine ihtiyacı var. " İnlemeyi andıran bir sesle devam etti:"İnsan yanında biri olmazsa delirir. Kim olduğu hiç önemli değildir , yeter ki yanında olsun.
Biri ötekine anlatıp durur , ötekinin duyup duymadığını ya da anlayıp anlamadığınının hiçbir önemi yoktur. Konuşuyorlar ya da hiç konuşmadan karşılıklı oturuyrlardır ya, önemli olan budur işte. Karşındakinin dinleyip dinlememesinin hiç ama hiç önemi yoktur.