Lafı eyip bükmeden yekten söyliyecegim..gerçekten rezalet bir kitap.. kütüphaneye gittim ne okusam diye raflara bakarken Paulo coelho nün daha önce okuyup beğendiğim simyacı kitabı aklıma geldi ve yazarın bir kitabını daha okumak istedim .aldatmak hiç bilmediğim bir kitapti ..adından .olsa olsa kendini aldatmak gibi düşündüm..bu yazara basit bir mana çıkaramadım..ama okuyunca çok yanıldıgımı , yazmış olmak için yazılmış hatta ahlakını veya ahlaksızlığını ortaya koymuş.. inandığım değerler ve düşünce yapıp bu tür bir yazı şeklini reddediyor.. bu kitabı Paulo coelho erotik kitap diye çıkarsa eyvallah derdim..ama roman diye piyasaya sürülmez.. gerçekten rezalet bir kitap..okumayın vakit kaybı ..insanlara çok kötü örnek.. gözümde yazarin bir haysiyeti kalmadı..benim için hayal kırıklığı oldu..
Ha bu kitaptan ne mi öğrendim. Her kitap okunmamali ..kıymetli ve bana layık eserleri okumalıyım..