Yaşamak pek çoklarına göre koca bir hisse senedi, bana göreyse karşılıksız bir çekti. Vaat edileni bulamamış ve aramaya da niyeti olmayan bir faniydim.
Yokluğun birilerinin varlığına tesir etmesi gerekir. Etmiyorsa, kimse için önemli olmamışsın, kimsenin hayatında boşluğu hissedilecek bir yer doldurmamışsın demektir bu. Uçsuz bucaksız bir yalnızlığın orta yerinde yaşamışsın demektir.