“İnsanların hiçbir şeyi anlayacak vakitleri yok. Her şeyi dükkândan hazır alıyorlar.Ve arkadaşlar dükkânda satılmadığı için de hiç arkadaşları olmuyor.”
İnsan dediğimiz bu muhteşem varlık “ben” bilinci içinde en azılı canavardan daha canavar olabildiği gibi “biz”bilinci içinde meleklerden daha sevecen ve yardımsever olabiliyor.
Kişi, hayatındaki en önemli kişinin kendisi, en önemli tanıklığın da kendi tanıklığı olduğunu fark edemezse hiçbir zaman hayatla ilişkisini doğru kuramaz.