Eğer herhangi bir devlet karşısına çıkan canlı hakkında bir bilgi kırıntısına sahip değilse , deliye döner. Kendini tecavüze uğramış gibi hisseder. Otorite sadece bilinenler üzerinde kurulduğu için, bilinmeyen her şey doğal düşmandır...
Kimse gelip anlatmasın bana insanın iyiliğini , din kitaplarını. Ben sadece mucizeleri kabul ederim . Onlara inanmak ,insan zekasının kötü tarafından çıktığı belli olan yazılara inanmaktan daha kolay . Kızıldeniz'in yarıldığına , gerektiğinde kadının dövülebileceğinden daha çok inanıyorum.
Gerçekten de hikayenin sonuna geliyoruz . Ve çok yükseklerden düşeceğiz. Unutuyoruz. Hissetmiyoruz. İstemiyoruz . Yaptıklarımız , daha çok eski alışkanlıklar. Konuşmalarımız , elli kelimelik bir bulmaca. Çok fazla tanıdık hayatı. Şimdi kusma zamanı ! Ama her tükürdüğümüz pislik , yanında bizden bir parça da götürüyor...