Eğer herhangi bir devlet karşısına çıkan canlı hakkında bir bilgi kırıntısına sahip değilse , deliye döner. Kendini tecavüze uğramış gibi hisseder. Otorite sadece bilinenler üzerinde kurulduğu için, bilinmeyen her şey doğal düşmandır...
Kimse gelip anlatmasın bana insanın iyiliğini , din kitaplarını. Ben sadece mucizeleri kabul ederim . Onlara inanmak ,insan zekasının kötü tarafından çıktığı belli olan yazılara inanmaktan daha kolay . Kızıldeniz'in yarıldığına , gerektiğinde kadının dövülebileceğinden daha çok inanıyorum.