Gerçekten de hikayenin sonuna geliyoruz . Ve çok yükseklerden düşeceğiz. Unutuyoruz. Hissetmiyoruz. İstemiyoruz . Yaptıklarımız , daha çok eski alışkanlıklar. Konuşmalarımız , elli kelimelik bir bulmaca. Çok fazla tanıdık hayatı. Şimdi kusma zamanı ! Ama her tükürdüğümüz pislik , yanında bizden bir parça da götürüyor...