Bir solukta okudum kitabı. Stefan Zweig farkı zaten , adamın dili o kadar akıcı ki. Kitabın içeriğine gelince , insanoğlunun yapısında var galiba erişemediği şeyi kutsamak. Aşık olmak. Bir insana o kadar süre takıntılı kalmak , o seni sevmese de unutamamak , o seni unutsa da onun en ufak ayrıntısını bile kafanın içinde işkence gibi duyumsamak. Çok zor duygular bunlar. Karşılıksız olan herşey çok zor . Ama aşkın tanımı da bu ya kavuşamazsan aşk oluyor...