“Hepimiz aynı karanlıktayız
Üslubu ağır bir zamandayız
Yaprağı ağaçta severiz
Gülü dalında sevmeyiz.”
Velhasılkelam savrulup duruyoruz.
Anlatacak çok fazla şeyi olunca,daha bir güzel susuyormuş insan.
Hisler,cümleleri tamamlamaya yetmiyormuş.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne çok başkalaştık zaman denen şeyin içinde, gerek mekandan mekana, gerek insandan boşluğa... Ama insan bu ünsiyetten gelmiyor mu kökü elbet alışacak, alışmak durumunda kaldığı birçok şeye alıştığı gibi alışacak, alışacağız...