̶Z̶e̶z̶é̶

̶Z̶e̶z̶é̶
-Gözyaşıma ithafen. Kum tanesinden ağırdı gidişin.
"Dönek yalnızlığım benim Yine hangi pişmanlığın peşindesin.."
Sayfa 75 - Bölüm adı: Çırpınış-2·Kitabı okudu
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Unut." diyerek beni unutmaya zorlayan sen, seni unutmak istemeyecek kadar çok seven ben."
"Büyüdükçe yalnızlaşırız. Büyümek, kişinin kendi ayakları üzerinde durması demektir; kendisine güvenmek, ayrılığa ve bir başınalığa katlanmak demektir"
"Bazı şeyler bir kere hissedilir. Bazı insanlar hayatınıza bir kere gelir ve bazı aşklar imkân varken, imkânsızlaştırılır. Dinlemeyin kimseyi"
Alıntı
"Birbirimize hoşça bakabileceğimiz daha güçlü ve sahih bir aidiyete ihtiyacımız var. Benim sende dirileceğim, senin bende dirileceğin bir aidiyete.."