Hani derler ya, Fuzûlî'nin olsa gerek: 'Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil!' kabilinden benim söylediklerim. Değişimi kabul etmek gerek galiba. Ben de kabul etmesine edeyim ama değişen güzelleşse tamam. Değişen şeyler, her geçen gün daha da sukutuhayale sevk ediyor beni.
"Annem hep 'niyet önemli' der. Mesela bir tabağı düşürüp kırmıştım ama aslında sadece yemekten sonra temizliğe yardım etmeye çalışıyordum." Omuz silkiyor. "Belki siz de bir tabak kırmışsınızdır. Bazen olur böyle şeyler."