zifir

zifir
@Zifir0
Hiçbir insan akşama çizmeye mi,yoksa ölü terliğine mi ihtiyacı olacağını bilemez.
Sayfa 27
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“... sen ağzını açmayacaksın.Çünkü sözcükler, yanlış anlama kaynağıdır...”
“Acaba,” dedi, “bir gün hepimiz kendi yıldızımızı yeniden bulalım diye mi yıldızlar böyle parlıyor?...”
“...O da önceleri tilkilerden bir tilkiydi ama ben onu dost edindim, şimdi dünyada bir tane”
“O zaman sen de kendini yargılarsın.En gücü de budur zaten.Kendini yargılamak başkalarını yargılamaktan çok daha güçtür.Kendini yargılamayı başabilirsen gerçek bir bilgesin demektir.”