okur

İnsanlık öldü mü?' dedim. 'Yok' dedi, 'ölmedi, ölmedi ama, bir şeyler oldu, başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde?' 'Nerede kaldı acaba?' 'Kuşlar da gitti' dedi.. "
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Giderayak
“Handan, hamamdan geçtik, Gün ışığında hissemize razıydık; Saadetinden geçtik, Ümidine razıydık; Hiçbirini bulamadık; Kendimize hüzünler icat ettik, Avunamadık Yoksa biz… Bu dünyadan değil miydik?” Orhan Veli Kanık
Edebiyat
"Güzeller bayram günü süslenir, senin ise bayramları süsler yüzün." Ömer Hayyam
Edebiyat
Cennete girmenin yollarını arıyordum; yer yer ise cehenneme ... Anlık yaşadığım paradokslar sebebiyle aslında ikisinin de mümkün olmadığını, arafta bir yerlerde kalacağımı düşünmeye başladım. Çünkü zaten adına " dünya" dediğimiz bir yerdeydim ve herkes gibi ben de bir nevi kendi arafımdaydım. İnsan ölümle yaşam arasında sıkışıp kaldığı andan itibaren büyük bataklıktan nasibimi, bundan yirmi yedi sene evvel almıştım... Şimdi ise , yani yirmi yedi sene sonra bu paradoksun son bulacağını, beni ensemde bir an mesafesinde takip edip nefesini üflediğini ve bu nefesin bir fırtınadan çok kasırgaya dönüştüğünü hissettim ilk defa...
Edebiyat
dünü yada bugünü değil anı yaşamalısınız çünkü şimdi olacaksa bir şey yarına kalmaz
Söz