ZİLAN

ZİLAN
@Zilann0
°𝑃𝑒𝑟 𝑎𝑠𝑝𝑒𝑟𝑎 𝑎𝑑 𝑎𝑠𝑡𝑟𝑎.
İnsan çaresiz kaldığında, ister istemez cesurlaşır.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kimse görmesin diye, duygularımızı o kadar iyi saklıyoruz ki... Biz bile artık onları göremiyoruz...
İnsan ve Hayat
¶¶ Mış gibi yapmaktan usandım albayım. ¶¶