Bu kitabı okumam o kadar uzun sürdü ki! Bence abartıldığı kadar iyi bir kitap değil, çakma bir Stephen King kitabına benziyor. Konu gereksiz yere çok uzatılmış; bu Carol'ın yani ana karakterin çektiği sıkıntıyı anlamamız için yapılmış da olabilir. Ancak bu kadar dallandırıp budaklandırmaya gerek yoktu bence.
Carol Gömülmeden yazarın Kafes kitabından sonra sönük kalmış. Konu olarak güzel, okuyanlar bilir Stephen King'in Sadist kitabında buna benzer bir konu işlenmişti. Bu kitaba başlamamın nedeni de oydu aslında. Carol Gömülmeden de heyecanla okuduğum toplam 50-60 sayfa vardır sadece. Yazar esas konuyu bulmuş ama hikayedeki boşlukları doldurmak için çok uğraşmamış gibi. Bu nedenle yavan bir kitap diyebiliriz. 4/10
Carol GömülmedenJosh Malerman · İthaki Yayınları · 20191,122 okunma
Beyaz Zambaklar Ülkesinde öyle bir kitap ki; her memurun, her öğretmenin, her din görevlisinin görevine başlamadan önce okuması zorunlu kılınması gereken bir kitap. Atatürk bu kitabı tavsiye ederken boş yere tavsiye etmemiş. Küllerinden doğan bir Finlandiya halkının öyküsü var bu kitapta, aynı Türkiye gibi...