Yaşamak…
Hatalarla yaşamak, sevgiyle yaşamak, sorumlulukla yaşamak, ama en kötüsü ölenlerin ardından yaşamak. İçinde en çok ölüm olan yaşamak adlı eser olabilir. O kadar çok mücadele var ki kitapta. Hayatla,ölümle,parayla,saygıyla,toprakla. Mücadele ve bu yolda kaybettiklerin, hataların ve kazandıkların.
Yaşamak buysa vay halimize…