Hayalperestler olmasaydı:
Hiçbir realist yerden ayrılmazdı.
Ben de bir hayalperestim işte!
Sonsuz bir yolda, sonlu adımlar atarak
Sonsuzluğa varmaya çalışıyorum…
Ya adako? Ağaç dalındaki, gövdeden ayrılma eğilimini farkettin mi bilmem? Hep öteye öteye uzar.gövdenin toprağa kök salmış rahatlığından kaçıştır bu. Özgürlüğe susamışlıktır. Ben buna “Ağaç dalı kompleksi “ diyorum.