Bastığımız yeri yoklayarak yürümeliyiz; bazı
şeylerden gözlerimizi çevirmeliyiz, mutluluk
hülyalarına kapılmamalıyız, mutluluk elimizden
kaçarsa isyan etmemeliyiz; hayat budur işte...
Kim demiş hayat zevk ve mutluluktur. Ne saçma
düşünce! Hayat hayattır, bir ödevdir, ödev
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kim için yaşayabilirim, hangi gaye için?
Neyi arayacağını? Ne için savaşacağım? Neyin
rüyasını göreceğim? Hayatın çiçekleri döküldü,
sade dikenleri kaldı.