Tuba

Tuba
@Zmztb
Okumak özgürlüğe uçmaktır...
Büyülü bir yolculuktu bu Yazdım ve Ömür Hanım'ı sevdim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne olurdu Mezarlar yılda bir gün Bizimle konuşsaydı.
Bir çürümenin ortasında Utancımıza tutunmuş İyi şeyler düşünerek Yaşamaya çalışıyoruz.

Tuba

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2021 2. kitabı
Şükrü Erbaş
8.9/10 · 3.629 okunma
Nemsin be? Sevgili, dost, yar, arkadaş... Hepsi. En çok da en ilk de Leylasın bana. Bir umudum,dünya gözüm, dikili ağacımsın. Uçan kuşum, akan suyumsun. Seni anlatabilmek seni.